Keskustelu

Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Reppanat

En tiedä, mitä yrität sanoa, mutta yleensä halpaan psykologisointiin perusteluissaan tyytyvä paljastaa vain oman osaamattomuuteensa. Sinä teit sen toki jo aiemmin joten et kyllä yllättänyt. Taisi mennä pahasti tunteisiin? Menen takaisin äitin tissille niin kyllä se kurjuus helpottaa. Ei kannattaisi alkaa aukomaan päätä isommilleen ja fiksummilleen. Tää ihan vinkkinä tulevaisuuttakin silmällä pitäen.

Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Reppanat

Helpottiko äidinmaito oloasi?

Vast:Vast:Reppanat

Ei tuo jarnakaan mitään kerro.Etunimi vain. Viisas ihminen ei hauku ketään.

Jorinaa


Rasistiksi moittiminen ei ole rikos. Kun se on todennettavissa oleva asiantila ja oikeutettu mielipide, se on vain siedettävä. Näin kirjoittaa Jori.

Ei ole Jori vielä todentanut, millä tavoin Rönkkö on syyllistynyt rasismiin. Odotan mielenkiinnolla Jorin todennusta.

Rönkköä haukutaan rasistiksi erilaisilla palstoilla, niistä en ole löytänyt mitään perusteluita haukkumiselle. Asiat pitää perustella.

Rönkön tekstejä lukeneena en löydä niistä mitään rasistista. Se ei ole rasismia, että kirjoittaa mitä Saksassa on tapahtunut ja vielä laittaa linkin Saksalaiseen mediaan, josta voi lukea asiasta enemmän.





Vast:Jorinaa

On todentanut. On perustellut. Se, ettet sitä hyväksy, ei kerro blogistin kyvyistä mitään, vaan siitä, että olet ääliö. Lisäksi ei kukaan ole väittänyt uutisten linkkaamisen olevan rasistista, mutta omia olkiukkojaan vastaan on niin kiva taistella, niin ei tarvitse kohdata todellisuutta. Ootte te rasistit vaan onnettomia tunareita.

Vast:Vast:Jorinaa

Minä en ole rasisti.

Se jos joku kirjoittaa toisen viestiketjussa jotakin negatiivista, ei tee viestiketjun aloittajaa rasistiksi.

Haluan edelleekin nähdä selkeän tekstin/lainauksen Rönkön sivuilta yms., missä hän itse selkeästi sortuu rasismiin, voisit vaikka tähän ketjuun laittaa linkin ko. sivulle.

Jo syytetään henkilöä rasistiksi, se aukottomasti todistaa.

Vast:Vast:Vast:Jorinaa

Miksi pitäisi? Jos et usko annettua matskua, etkä kiinnitä siihen mitään huomiota, niin miksi se olisi kenenkään velvollisuus on yhtään mitään sulle todistaa sen enempää? Jos rasistista tomppelia kutsuu rasistiseksi tomppeliksi, niin vittuakos siinä itkemään?

Vast:Vast:Vast:Vast:Jorinaa

Luin tekstisi. Edelleenkään en löytänyt siitä viitteitä rasismista. Edelleenkin odotan, että osoitat minulle kohdan Rönkön teksteistä, jossa hän sortuu rasismiin.

"Pertti Rönkön sivustolla, jossa aika-ajoin viha ja rasismi ryöppyävät, kun sivuston isäntä hieman lietsoo"... todista asia, että sivuston isäntä lietsoo...

"YLE:n toimittaja Pertti Rönkkö käy RASMUS-ryhmän kimppuun oikein tosissaan." Ettekös te ensin käyneet Rönkön kimppuun syyttäen häntä rasistiksi ja uhaten työpaikan menetyksellä? Jokainen jonka kimppuun käydään yleensä puolustautuu.

"Näin esimerkiksi kommentointiin yhtä satunnaista ihmistä, joka kehtasi kritisoida muukalaisvihan Saksassa asuvaa sanansaattajaa". Jos kritisoidaan, pitää kestää vastakriitiikki. Ei se niin mene minä saan sanoa mitä haluan, mutta minulle ei saa sanoa.

Toisaalta, jos sinusta paljastuu jotain mielenkiintoista, niin kimppuusi saa hyökätä, koska itsekkin hyökkäät toisen ihmisen kimppuun. Tosin minä en ole niin yksinkertainen, kuin sinä, että tekisin sellaista.

Toisaalta on turha väitellä selkeästi yksinkertaisen yksilön kanssa asioista, joka ei kykene perustelemaan asiaa minulle, älyllinen olento tekisi sen.

Vast:Vast:Vast:Vast:Vast:Jorinaa

Lukutaidottomuutesi ei ole kenenkään muun vastuulla. Kun et selvästi tekstiä ymmärrä, vaikka blogisti kiistatta osoittaa pointtinsa, on kyse vain sinun omasta kognitiivisesta vinoutumastasi. Tai sitten olet vain tyhmä. Päätä itse kummasta on kyse.

Vast:Jorinaa

On lisäksi oireellista ettet tajua edes sitä miten joku rasismi ei ollut edes oleellinen asia. Mutta hienoa että myönnöt keskittyväsi lillukanvarsiin ja hyväksyt kuvatun ilmiön huoritteluista lähtien jota kutsut vastakritiikiksi. Se kertonee sinusta keskustelijana aivan tarpeeksi.

Uusi kommentti