Vierivä porsas ei sammaloidu #plokinaattori

 

Olen miettinyt. Nakkimukia. Kommareita. Fillarikommunisteja. Kiviterapiakommunisteja. Mietin paljon. Kommunisteja. Ja Vihreitä. Ja vasemmistoa. Ja sitten vielä nakkimukia. Nam. Minä niin tykkään nakkimukista.

Vaaleissa mitataan puolueiden kannatus. Ei sitä kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Tämä on tärkeätä huomata. Ei asialla ole ole väliä. Tyhmät luulee niin. Kommarit. Ne ovat tyhmiä. Ajelevat fillarilla. Halaavat tavatessa. Yäk.

Vaalien välillä sitä ei mitata. Minä voin puhua mitä huvittaa. Olla oppositiossa ja hallituksessa. Samaan aikaan. Ei mies logiikalla elä, nakkimukia olla pitää. Vihreät syö ituja, syökööt. Mutta kuka maksaa?

On erilaisia mielipiteitä. Tyhmätkin mielipiteet on saatava esittää. Siksi minäkin puhun. Sylki tuo sanat suuhun ja ploki laulaa. Kaikensortin politiikan alkemia, puidenhalailu ja kiviterapiakommunismi eli niin sanottu NYT-liiteläisyys on kuuluu demokratiaan kuin sika vartaaseen tai tofu tosimiehen kouraan. Vähän homoa olisi. Enkä minä ole homo. Olen ulkoministeri.

Vihertuherrus sai täystyrmäysen Sveitsissa. Rahanjako kansalaispalkkaan sai kansaäänestyksessä murskatuomion. Eikö raha kasvakaan puissa, josta sitä voisi poimia suoraan automaattiin. Rahaa ei saakaan seinästä ilmaiseksi. Mikä tappio!

Perustulo on hallituksen kärkihanke ja minä olen sen hallituksen ulkoministeri. Entä sitten? Ei järki päätä halkaise ja viisaus miestä elätä. Voita leivän päälle ja nakkimukin perässä Vermoon. Siellä sielu lepää, vaalit olivat ja menivät ja minä voitin.

Lässytys lyö takaisin. Minä en lässytä. Kyllä maailmaan löysää mahtuu. Vihertuherruksella ja lässytyskristillisyydellä ei sieluja pelasteta. Minä voin sanoa mitä huvittaa ja sitten olla sanomatta ja kiistää kaiken ja takit kääntyvät tai sitten takit eivät mahdu enää edes päälle. En minä välitä, kunhan Audissa on dieseliä tankissa ja navigaattorissa Vermon osoite.

Täytyy mennä pidemmälle. Lässytyksellä ei enää pärjää. Minä lähden nyt raveihin. Vermossa ovat parhaat nakkimukit. Olen päässyt pitkälle. Olen politiikan Mick Jagger. Vierivä porsas ei sammaloidu.

Röyh.

 

Inspiraation lähde: https://timosoini.fi/2016/05/turpaan-tuli/